Lycko Dag!!!

Vilken lyckodag jag haft idag!!!
 
Räkningarna betalda, nån kvar men de tar jag efter middagsommar med färska pengar.
 
Lilla Yade kom förbi på dan när jag hade kommit hem första vändan,
Vi gick ner till HSB-jordgubbe gubben o köpte 2 liter vilka vi kom hem hit o åt med glass, nam nam
 
Sen drog vi iväg o ögon-shoppade på Ikea, där jag hittade en söt filt till "Lill-prinssen" Charlie, efteråt blev de varsin glass
 
Nästa anhalt blev ModeHuset o Skopunkten där vi hittade skor åt oss bägge, o snacka om tur, tjejen måste ha räknat fel, mina skor kostade 49kr, Yades 99kr o hans skosnören 20kr, o hon säger
"Ni får de andra paret till halva priset" (mina alltså för 25kr) o jag belatade bara 100kr för alltihopa!!!
 
Så nu ska jag köpa mig en triss för de tyckte Yade, för som han sa,
"Jag är en tur-gubbe" o hoppas på vinst.
 
O nu har jag inte tid med detta för nu ska jag iväg till lill-prinsen o hans föräldrar 
 
o efter det ska jag åka o byta däck o sen mot Målerås.
Fullt ös idag, helt underbart!
Så här ska mitt liv vara, då är jag som lyckligast!
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0