Ja, va säger man?

Otroligt va mycket man ska behöva höra!
Ibland kan jag inte förstå mig på människor, (är de människor över huvudtaget?)
 
Så genom falska!
 
Visar ett annat ansikte när dom står mitt framför en för att så fort man vänt ryggen till
snackar skit om en o försöker svärta ner en!
 
Fast jag tänker hålla tyst, inte säga nåt, för det är precis vad dom hoppas på att jag ska göra.
Tji fick dom!
Dom är inte värda att ens nämnas vid namn!
 
O nu ska jag vända blad o inte låta detta förstöra mitt underbara härliga liv jag har o lever i nu!
 
Göra mig i ordning o åka dit där jag vet att jag är efterlängtad o älskad, uppskattad för den jag är!
 
För sanningen är ju, skitsnackarna är bara SÅ avundsjuka på mitt liv för att DOM inte har de jag har,
Kärlek från mina nära o kära!
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0