Då va de dax igen

Jahapp, läkaren ringde i morse, här ska bytas medicin igen!
Trött jag blir på de här!
Men men de e väl bara att bita ihop o hoppas på de bästa,
att den nya medicinen gör underverk o hjälper!
 
Märkte nyss när jag borsta håret efter duschen att jag börjat tappa hår igen! SUCK!
Hoppas de bara va en synvilla, vill fan inte bli flintis igen!
 
Ska till läkaren den 2 juli o får då veta VAD dom ska hitta på för medicin,
fast inget av dom två alternativen hon pratade om idag, lockar mig ett skit!
För vilket som, så blir jag inlagd.
Den ena får man dropp vis o den andra som "spruta direkt i blodet" Va fasen nu det innebär???
 
O sen hade min "träningsterapist" sagt att jag har så svullna handleder/händer så de skulle dom oxå kolla upp,
ifall de blir aktuellt med nya operationer "tunnel" såna.
 
Så FY BLÄÄH SUCK säger jag bara för o ha dessa sjukdomar!!!
Jävla skit SLE/DLE!!!!
 
Varför skulle just JAG få dom???
Båda TVÅ till o med!!!
Hade de inte räckt med bara EN???
 
Äsch, tänker inte tänka på detta nå mer idag, eller aldrig!!! (om man bara kunde låta bli så)
 
Nu ska jag iväg o handla skolavslutnings presenter till Dennon mitt barnbarn som slutar 6:an idag ;) 
En stor o viktig milstolpe avklarat för hans del.
Ska bli så kul o spännande o se VAD dom har hittat på för avslutningen hålls i KalmarSalen.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0