Pang pang

Ännu en dag med sprängande huvudvärk!! Aj aj....
 
Suttit o funderat på mitt så kallade liv,
Vilket liv sen då!
 
Så, nu ska jag fundera ut nå radikala förändringar på det.
Nåt som inte kostar pengar för de har man inte till övers för nå annat än just till de nödvändigaste.
 
Ja just ja, har ju glömt att berättade.
 
Skuldsaneringen hoppar igång i september!!!
Så himla glad över det!
Som jag har kämpat för att få till det!!
 
Jo, jag måste hitta nå sysselsättning om dagarna, för de här går inte, kan ju inte bara vara, ta mina promenader o glo på tv!
Måste ju finnas nåt mer jag kan göra!
Men VAD???
 
Flytta kanske???
Börja jobba deltid?? (Om läkarna går med på det vill säga)
 
Ja inte lätt det här inte, men men jag ska INTE ge upp!!!
Men saken är ju, sanningen, att denna ensamheten tar kål på mig!
Psykiskt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0