Ny medicin!!!

                              Dax igen då!
Testa ny medicin, Orencia, o hoppas på att min kropp tål den!
Va som sagt till läkaren idag o hon hade konsulterat med professorerna i Linköping, IGEN, om mig o fått rådet om denna medicin.
Så idag tog dom ytterligare 6 rör blod samt att jag fick nå vaccin mot infektioner/lunginflammation o
Satan i Gatan va ont de gjorde!
Så där rök alla mina framtida planer jag hade, snyft, men måste ju acceptera att min hälsa går före allt annat just nu.
Så nu ska jag ta blodprover varannan vecka o få medicinen den andra, intravenöst.
Blir till o ta med sig läsning/sodoku så tiden går fortare för de skulle ta ca 1 timme/gång.
 
Lite lessen i ögat är jag allt, för nu kan jag inte ens ta ner mitt barnbarn hem till mig som jag planerat, pga denna nya medicinen o allt runt omkring den. Fan oxå!!!
Jag som hade sett fram emot det så!!!
 
Så just nu känner jag bara VARFÖR skulle JUST JAG drabbas av dessa sjukdomar????
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0