Börjar bli nervös

Börjar bli smått nervös o LITE rädd inför tisdagen!
Ska ju då få min första dos av "nya" för mig, medicinet, på sjukan via dropp.
Hua säger jag bara men men jag måste ju nu när de inte funkade med denna medicin jag har nu.
 
Fast helst av allt hade jag velat kunnat flytta fram allt så jag hade kunnat åka upp o hjälpa till där uppe men de går ju inte!
 
Skit sjukdom jag har!!!!
 
Annars har jag inte gjort ett skit idag, bara slappat o slöat,
visst, tog en morgon promenix med syrran de är väl de enda men de räckte gott o väl de med känns de som, kroppen verkar helt slut på energi, puhuu..
 
o nu ska jag återgå till rygg läge på soffan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0