Så nöjd

Är så nöjd med mig själv!
 
Vaknade redan vid 7.30 efter en god natts sömn! (de va inte igår!)
Tog mig en kopp kaffe o macka o vid 9-tiden drog jag iväg till gymet o körde lite rodd.
Väl hemma så kavla jag upp ärmarna o storstäda hela hemmet från tak till golv.
Precis när jag va klar med de så ringde det på dörren o syrran ville ha med mig på prommis.
Sagt o gjort, de blev en prommis på ca 1 timme o sen en slät kopp kaffe efteråt hos syrran,
visst duka hon fram mjuka kakor o annat smått o gott men jag stod på mig (klapp på axeln).
 
Väl hemma igen så har jag bara tagit det lungt o de ska jag fortsätta med resten av dagen.
 
Känner av lite, träningsvärk men de känns bara positivt.
 
Längtar till i morron då lilla Neo kommer o ska sova över. Farmors lilla kille, kärlek!
 
I morron ska jag handla hem nå gottis, skämma bort han lite, för de får man som farmor.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0