Me so Happy

Haft 2 helt underbara härliga dagar så jag svävar på små små moln av lycka just nu.
 
Igår kom ju lilla Neo. De blev taco´s, Fredrik o Tina åt med o stannade i några timmar innan de blev bio dax för dom. Härligt o ha dom här.
Neo o jag stack iväg till gymmet, jag skulle bara trampa lite "va de nu heter för maskin" men lilla Neo blev blyg, för givetvis skulle det JUST igår av alla gånger vara rekord av "kärringar" på gymmet, så de blev några få tramp med Neo i famnen så ville han hem "fammo, vi gå hem nu" o VEM kan motstå det? Inte jag iaf.
 
Väl hemma efter att ha tagit av sig sprang han till vardagsrummet o sa till pappa Fredrik o mamma Tina " De va för många kärringar o hög musik" hi hi haha, de lät ju för tokroligt.
 
Sen satt vi åt godis o glass o kollade på Gladiatorerna ett tag tills Neo sa "Nu ska vi borsta tänderna o lägga oss" Sagt o gjort, la mig bredvid han o smekte/killa på huvet o de tog knappt 2 minuter så sov han.
Precis som sin far o hans syskon när dom va små.
 
I morse vakna han vid 6.30 o väckte mig "fammo, e de morgon nu?" Jag kollade klockan o mumlade "Nä, de e mitt natta, lägg dig o sov" o de gjorde han utan krusiduller så jag blev så paff så de tog ett tag innan jag somna om, sen vid 9 kom han igen "fammo, NU är de väl morron?"
Är han inte go så säg!
 
Förmiddan gick med frukost, bus, lunch o bus tills de va dax o bege sig ut till bilen o resten av familjen hans (tyvärr så va inte Fellicia o Anton med, pappa vecka, snyft) o till Hansa City, Fredrik leta efter nå "Shift?" eller va de heter o sen blev de IKEA där dom bjöd på middag. 
Helt kanon underbar dag!
 
Så nu sitter jag här suttar på den goda karamellen o mår kanoners just för detta sen finns de annat som jag tänker på o skulle vilja kunna va nära o krama om o bara finnas till men de vet att de finns i mina tankar o hjärta.
 
Älskar mina barn o barnbarn! Gör allt för dom! Dom är mitt liv!
 
 
P.s o så finns de en idiot som vägra o sluta trakasera mig, men men, de e bara o bita ihop o ge fan i svara/prata om idioten ringer från "privat nummer" o hoppas på att idioten tröttnar nån gång.
 
o nu ska jag sätta mig o ta ett glas vin o bara njuta av livet o tänka på alla som jag älskar, mina nära o kära.
 
Halleluja  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0