Jahapp

Känner lite smått paniken krypa fram, för ekonomin.
Kom å tänka på att de HELA 1,5 vecka kvar till pension o man äger typ några futtiga kronor!!
iiiik...
 
Men What a fuck, allt går, allt är ju övergående o jag har ju som sagt mat o katterna med,
o som dagarna rullar på med eldens hastigthet nu för tiden (ju äldre man blir!) så är de bara ett nafs så är vi framme vid pensions dagen!
 
Väninnan Eva ringde idag o skulle komma förbi o fika i morron. Kul, ska bli skoj, lite sällskap, så jag har bakat en sockerkaka.
Hade som tur var grejer till det hemma så man har nåt mer att bjuda på än en slät kopp kaffe.
 
Igår kväll ringde de på hemluren, suck, att han aldrig ger upp! Fast denna gången satte han "gubben" till o ringa men de hjälps inte, de blev luren i örat o sen stänga av båda telefonerna inför natten. Lungnast så.
 
O VAD ska man hitta på o göra nu då???
Man blir ju förslöad av att ingen ekonomi ha att kunna åka iväg nånstans, o ingen bil! Suck!
o nån prommis i detta mörker känner man ingen större lust till, så de blir soffhörnan o glo på tv, som vanligt.
Mitt liv i ett nötskal, typ.
Men de ändras nog till de bättre framåt sommaren, på alla fronter hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0