Happy me!

Jag är så glad!
Jag ska få vara barnvakt åt lilla Neo på fredag o han ska få sova över!
Ska bli SÅ kul!
 
Igår va en bra dag, hann med mycket, en härlig känsla.
Hann både fixa med viktiga papper o ringa runt alla viktiga samtal!
Lämna blodprov med.
Så nöjd med mig själv! Klapp på axeln ;)
 
Så i morse vaknade jag med leende på läpparna, härlig känsla.
 
Jo, jag klantade till de igår, tyckte jag va så duktig som fixa de själv, dammsuga ur datan invändigt,
jo jo jag säger då det, haha, borde ha fattat bättre, de tekniska underbarnet som jag är, asg,
De slutade med att datan inte hoppade igång, stod bara o pep så jag fick ringa efter hjälp,
ex svärsonen va förbi o fixade till de så nu funkar allt som de ska igen.
Fråga mig inte va de va för del jag ha de lyckats dammsuga ur sin position men nåt va de, nå kort ???
 
Så de här med tekniska prylar är ju som sagt inte min grej så i fortsättningen SKA jag INTE försöka vara duktig o "fixa" själv för de blir alltid fel, haha..
 
Nu ut på prommis o affären o handla mjölk
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0