Glädje post

Blev en aning förvånad när de ringde på dörren tidigare idag o där stod postkvinnan o räckte fram ett stort grönt paket till mig.
 
Nyfiken som bara den slet jag upp den o ur ramlar kattmat, både blöt som torrfoder, 
ett par söta trosor o BH, presentkort på 80kr för att köpa bröd o så en liten slant.
 
Min älskade syster-yster är ju bara så godhjärtat o omtänksam.
Hon lyste upp min annars så självömkande dag.
De fick mig faktiskt att ta mig en promenad, solen hade ju kikat fram den med, så raskt gick jag iväg till Coop o handlade apelsiner. Hoppas vitaminkicken får mig att vakna till liv igen!
 
Fast träna blir de inget med ikväll, orkar inte, sov som sagt så dåligt inatt, gjort de i flera nätter faktiskt,
så nu blir de soffhäng o en god kopp kaffe för resten av dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0