Gå på kurs??

Fick hem kurskatalog igår, finns många kurser jag skulle vilja gå på men fy fasen va dyrt de ska va!!!
Varför kostar allt så mycket för??
Eller de gör de väl inte egentligen men för min ekonomi gör de det!
Ja ja, jag har ändå inte varken digitalkamera eller laptop så dom kurserna jag hade velat gå på hade jag ändå inte kunnat utan dom.
Hur skulle de se ut om jag kom släpandes på min stationära data?
Eller bara med en mobilkamera?
Skrattretande.
Så jag får fortsätta med mina eviga promenader o pilla naveln..
Som tur är så går vi mot ljusare årstider nu så de underlättar ju lite, fast inte idag med detta grå-dis väder men ut gå ska jag. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0