Envis!

Jag vägrar ge upp! Hur mycket hinder som än kommer i min väg!
Är så sjukt trött på alla problem o oförutsedda räkningar o en data som krånglar!
Men jag är envis o de är bara förnamnet!
Jag ska fixa detta så är de bara!
 
Imorse när jag satte på datan så kom jag inte ut på nätet så jag ringer Telia o han skulle skicka ett nytt modem, han skulle ringa tillbaka o när inget samtal kom så ringde jag upp flera timmar senare o si där "de finns inga anteckningar om ditt samtal på loggen här" fick jag till svar, suck, men den här killen va så himla bra o verkligen service mainded (eller hur de stavas) så nu får jag gå bort till Telia butiken o byta modemet där, fast problemet är ju att jag får vänta till fredag, har liksom inge större lust o ta promenaden ner till stan, lite väl kallt ute, brrr...
o så talade denna snälla person att de va "driftstörningar" fram till kl 16 idag, just här.
 
Ska sticka iväg o träna snart, kolla gymet här i området, det är ju gratis så de måste man utnyttja, o jag känner ju att jag måste göra nåt annat än slappa i soffan hela dagarna, när jag inte är på min dagliga promenad på ca 1 timme.
Hoppas gymet är bra, maskinerna, men de tyckte jag allt dom va när jag kikade in där för nån månad sen.
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0