Energi

Ge mig ENERGI!!!
Vart har min energi o motivationen tagit vägen??
Som bortblåst!!!
Orkar ingenting, har inte lust med nånting, hasar benen efter mig, vandrar mellan soffan o köket, tittar ut med ihåliga tomma, trötta ögon, på disiga/regn fulla molnen.
Ja ögon ska vi inte prata om, de är inga ögon, de är dubbla tepåsar!!! Ett under o ett över!!!
Snyggt?? Skulle inte tro det!!
Håret står åt alla håll o kanter, för jag orkar inte bry mig om mitt utseende ens!!!
 
Ja suck, va säger man?
Jo RYCK upp dig! Fast inte idag.
Idag får bli en sån här dag, har allt jag behöver hemma så jag behöver inte gå ut.
O vem vill ut i de där vidriga, tråkiga vädret?
Inte jag i alla fall.
Få se OM jag får tillräckligt med motivation till att ta mig gymet ikväll, få se.
 
Ja va säger man? Värsta "tisdagssyndromet" på en onsdag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0