Tisdagssyndrom

Usch vilken dag! Trots de underbara vädret.
Dagen började med 2 damp/adhd katter som rusade runt o välte omkull stolar! vid 6.30!!!!
 
Efter morgon fikat o duschen tog jag min shoppingvagn o va på väg till Berga då Thomas ringde, så han skjutsade mig dit o följde med in o fikade sen efteråt. De va riktigt härligt att ha sin saknade o efterlängtade son hos sig en stund.
 
Sen tog jag en promenad, först till syrran med Aftonbladet jag köpte åt henne, sen till Coop o hämta ut Telia paket,
o nu, ja jag vet inte vad ta mig till? Göra?
 
Har liksom ingen energi, lust till nånting! Inte ens klä på mig o gå en lång promenad!
Fattar liksom inte VAD de är med mig???
 
Håglös o apatisk, de är va jag är o känner mig just nu. Helst av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket o sova bort den här dagen! Men de kan jag ju inte, då lär jag vara vaken hela natten istället!
 
Thomas kom ju med massa garn från mor min men inte ens tilltalar mig just nu!
 
Va fan är de för fel på mig???
 
Äsch, de e bara klä på sig o bege sig ut, ta den där förbaskade promenaden o hoppas på jag kan lämna apatin o håglösheten där ute nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0