Tid till överflöd

Önskar så att dessa månader fram till maj kunde rusa förbi med vindens hastighet!
Så trött på att sitta fast hemma!
Inte ta mig nånstans mer än per fot! Ifall busskortet är tomt som de är nu!
Trött på denna fattigdom! Räknande av vartenda öre!
Visst har jag nära o kära som mer än nåt vill hjälpa mig ekonomiskt o den hjälpen tar jag tacksamt emot, NÄR den väl behövs o jag själv får fråga om det.
Envis (stolt enligt många) så VILL jag klara av den här delen av mitt liv för jag vet ju att de kommer att lätta, bli bättre framåt våren, men visst fan är de tufft vissa dagar som denna när modet sviker än, fast jag skyller allt på "tisdagssyndromet", för de är ju tisdag idag trots allt.
 
De är lite svårt att få dagarna att gå, när man har ide torka o ingen motivikation till nåt som jag idag, då önskar man som sagt bara att klockan kunde bli så pass mycket så man kunde krypa ner o dra täcket över sig o hoppas på en bättre dag i morron.
 
Ingen bra dag idag med andra ord för min del
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0