Mello ikväll

Hoppas jag kan hålla mig vaken tills Mello börjar för nu känner jag mig bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ trött!
Har ju garderat mig, bad Ania ringa o kolla så jag är vaken kl 19.45, hoppas bara inte hon har somnat med för hon va trött hon med.
 
Sotis, min lilla älskade "kåt-slyna" (de är faktiskt kärleksfullt menat för goare katt finns inte, NÄR HON INTE LÖPER hihi)  jamade som attan när jag kom hem förrut o jag säger då de, visst har man hört "mars-katter" men jag lovar HON tar priset! Aldrig hört nå värre! Konstant hela tiden, o går runt fötterna på en så man snubblar, så jag släppte ut henne o jag lovar, de tog inte mer några få minuter så stod de 3 stycken hankatter o gjorde till sig för henne på altanen, o vad gör Sotis?? Jo, hoppar över staketet o lämnar sina kavaljer kvar o trippar iväg till den stora grå katten som va på altanen i morse. Så jag måste säga, Sotis har smak för han va den finaste av dom, haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0