Dag 1

Nu ska här börjas äta vettigt o nyttigt för nu ska bilringen bort från midjan!
Ja jag har gått upp i vikt, lite för mycket enligt mig själv o så länge jag själv inte är nöjd med min midjemått så är de det som gäller!
Jag ska inte börja hets banta men sluta äta gott på kvällarna helt enkelt.
 
Igår gjorde jag inte många knop, inbillade o övertalade mig själv om att "Jo, nu är jag på väg o bli dunder förkyld" bara för att jag nös några gånger, hihi, men de berodde nog på allt damm o katthår hahaha...
 
Idag däremot känner jag mig pigg o glad, full av energi. Kan de bero på strålande solskenet? Kanon fint väder ute idag, Härligt!
Tina ska hämta upp mig vid kl 11, ska följa med henne till tandläkaren, umgås lite mellan besöken, hon har ju 2 tider.
 
Saknar Kia, Anders o Nellie, de är så Tyst, FÖR tyst här hemma, om man inte räknar med Sotis som jamar i tid o otid! I morse vid halv 6 släppte jag ut henne, de gick inte o sova pga hennes jamande!
Sen vid 8 räckte med att ropa på henne EN gång så kom hon skruttande in, åt lite o ville ut igen.
 
Nu väntar disken på mig o dammsugaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0