Blogg torka

Haft en sväng av blogg torka, torka på alla plan verkar de som. hihi
Men så är de ibland, har ju inte haft så mycket att skriva precis o har väl inte nu heller egentligen,
för de har ju inte hänt nå speciellt i min vardag, samma gamla lunk o promenader, hihi,
fast humöret börjar klättra uppåt o de om nåt är positivt!
Visserligen snöar de ute idag o de är tisdag, men än så länge har jag inte märkt av nå "tisdagssyndrom", o hoppas jag inte gör de heller.
 
Märkte idag när jag tog på mig ett par jeans som jag inte använt på ett tag att kärringen har gått upp i vikt!
o inte så lite heller för de är en riktig stor valk över linningen! iiiiik!!!!
Så nu får de va slut på små ätandet o speciellt all kvällsätande!
Ingen bantning, nä de behöver jag inte, SÅ fet är jag inte, bara så pass att de stör mig själv o de är väl orsak god nog att sluta små äta?! Helge fäller hår som fasen! Kan de va vinterpälsen?? Babypälsen?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0