Torsdag

Hjärnspökena har tagit semester för denna gången.
Mår betydligt bättre till sinnet nu, även "problemen" kvarstår,
men nu orkar jag helt enkelt grubbla mer dom.
Går ju inte göra nånting åt skiten ändå.
 
Så idag har jag städat, illa tvungen för E o hennes son kommer ikväll o ska va här i några dar.
Ska bli så kul med sällskap!!!
Helge o Sotis kan man ju inte diskutera med, blir ju lite enkelspårigt om man säger så.
 
Sömnen e de lite si o så med fortfarande, så man känner sig som en Zombie titt som tätt,
så de gäller o hålla sig igång hela dagarna, så man inte vänder på dygnet.
 
Har varit till kyrkan både igår som i tisdags, hjälpt till diverse saker,
de har nog hjälpt till att mota iväg hjärnspökena.
 
Nu får jag ta mig en promenad, innan E kommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0