Söndag 1:a advent

Jag mår så bra inombords.
Har haft en helt underbar o härlig, mysig helg hos sonen Fredrik med familj.
Enda från fredan!!
Jätte kanon härlig helg!
Tog med mig barnen ut i skogen o plockade mossa, gran/tallkvistar i lördags
o sen pysslade flickorna fina "jul korgar" att ha utomhus
o jag fixade en utomhus julgrupp o ha på altanen
(tyvärr så har jag inte laddat ner bilderna på datan än så bilder kommer sen)
 
Sen va jag o Tina o lilla F ut i skogen igen o "hittade" en perfekt liten gran o ha i deras
utomhus kruka, hihi
Fint blev de.
 
Summa sumerium
EN HELT PERFEKT HELG!
 
 
Väl hemma igen blev man påhoppad av både Helge som Sotis som snurrade runt fötterna så de va ett hallå o hålla sig på fötterna utan att snubbla på dom ;)
 
En kort promenix med syster, kaffe med färska munkar efteråt blev,
så inge nytta med den promenaden, hahahaaa
 
o nu tar jag slappar kväller o fortsätter att må bra
 
Ja just ja,
Jag har sovit som en stock hos Fredrik o Tina nu i helgen,
flera timmar i sträck UTAN att ha vaknat EN enda gång nån natt!!!
Känner mig som på nytt född, Full av energi o med så mycket Kärlek inombords
 
Lilla E gav mig en julklapp när dom skjutsade hem mig,
snacka om att de värmde mitt hjärta,
gose ungen,
o den får jag INTE öppna förräns på julafton.
 
Va vore livet utan ALLA mina barn med respektive o ALLA barnbarnen!!
Älskar dom alla mer än ord kan beskriva!
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0