Måndag igen

Ännu en sömnlös natt!
Jag blir galen på det här!!!
Undrar hur länge man ska orka utan att få sova ut?
Den senaste veckan har de inte blivit många timmars sömn, sammanlagt.
Får vara glad om de blivit mer än 15 timmar!!!
Undviker speglarna är hemma,
man ser ju ut som ej kom o hjälp mig!
Stora mörka påsar under ögonen!!
Fy fan så man ser ut!!
Hjärnan går på högvarv,
försöker klura ut olika lösningar på allt,
men ingenting tycks funka eller gå vägen.
Så trött på allt!!!
Hur man än försöker se ljust på allt
så halkar man ner i skiten igen!!!
 
Men men,
de är bara o bita ihop o kämpa vidare,
Har ju inge val.
Detta ÄR mitt miserabla liv just nu
o på nåt sätt ska jag klara mig ur det,
för som sagt,
Ingenting är bestående!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0