Lördag

Usch vilken långtråkig dag!!!
Till o med telefonerna är tysta!
Bara systern som har ringt idag.
 
Vi tog en promenix på dan i de härliga vädret, fast de blåste kallt.
 
Igår ringde läkaren o berättade att proverna va bra, så nu behöver jag BARA gå o ta prover varannan vecka.
Alltid något.
 
Ibland, som idag, saknar jag min bil!
men men, den får stå så fint på parkeringen till våren.
Önskar jag vore lika rik som jag är fattig!
 
Man orkar ju helt enkelt inte vara ute på promenader hela dagen lång heller,
busskortet är tomt, puhuu
 
Usch vilket tråkigt blogg inlägg!
 
Mitt tråkiga händelselösa lördag!
 
Hoppas morgon dagen kommer med mer glädje till denna ynkliga "gnäll-tyck synd om mig"-kärring!
 
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0