Längtans full

Sitter här o pustar ut en stund,
försöker packa ner våra saker o allt som ska med till Ramona o Mike,
där Dennon o jag ska fira jul ihop med oavstående, Yade o Joline, Kia o Anders o lilla Nellie o Mikes föräldrar Susanne o Lars.
Det ska bli så himla härligt.
hoppas jag inte glömmer nånting nu.
Thomas tar med sig en bag så jag slipper använda mig av IKEA baggen,
dom kommer i morron bitti o jag får gosa o kramas med lill-prinsen Charlie.
 
Ringde o pratade med alla 4 barnen, Kias o Anders, som jag saknar o längtar efter dom alla!
Ska försöka ta mig upp o hälsa på nu i januari.
 
Fredrik o Tina va förbi igår em, så himla fina o goa, så kul när dom kommer, värmer hjärtat.
 
Jo o så fick jag en julklapp av Nina, vaktmästaren på kyrkan, som tack för all hjälp hon fått,
ett present kort på 400kr till H&M!!!
 
Jag band ju en stor krans till henne som hon ska ha hängandes från taket, hon blev så nöjd över den. Kul.
 
Känns så himla blähää för att man inte har råd att köpa en endaste julklapp ens åt barnbarnen!
Första julen nånsin detta händer!!!
Känns inte alls bra!!!
Men jag ska köpa nånting till alla när dom fyller år istället.
 
Ja hua, kan ju inge annat göra, för skuldsaneringen vägrar jag ge upp o det skulle inte mina barn acceptera att jag gjorde.
Mina älskade barn, va vore jag utan dom.
 
Nu lite kaffe o bara vara.
 
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0