Full av KÄRLEK

Jag känner mig SÅ Älskad o saknad.
Mitt inre gör glädje volter,
får mitt kortison svullna ansikte att spricka ut i ett STORT leende,
mina utlakade gamla tepåsar till ögon att GLITTRA mer än alla stjärnor på himlen!
 
Så mycket kärlek o omtanke som jag fått idag o igår från alla nära o kära o vänner,
barnbarnen via telefon, Ramonas o Kias,
alltså,
de finns inte ord till hur mycket de betyder för mig.
Mina älskade ungar o deras barn
o för mig är ALLA barnbarnen,
inklusive bonus barnbarn,
MINA barnbarn,
liksom mina svärdöttrar o svärsöner,
MINA barn!
Alla är dom lika kära för mig!
 
Sitter här o ler,
Yade smidde planer med mig,
fick mig att lova bort mig till honom "halva" måndan, hihi
för han ville ha hjälp med inköp,
söta fina goa ungen min.
o när jag försökte säga att "mamma kanske har andra plan för mommo"
sa han,
"De skiter jag i, hon få göra nå annat"
hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0