fortfarande måndag

Sov 1,5 timme i morse,
va riktigt skönt.
Kan ju inte påstå att jag gjort många knop idag inte.
Spelat spel på datan,
druckit kaffe o pratat med Kia i telefon.
Underbara unge!
Hon varken dömer ut,
kommer med "goda" råd,
hon låter mig vara "sur bitter F-a"
o efter en stund får hon mig att må bättre,
se saker o ting från en elt annan vinkel,
min unga kloka underbara dotter!
 
Förstår att jag inte är nå rolig person att besöka eller ringa till just nu,
med ALLA mina problem o skit sjukdom som jag bara HATAR SÅ HÄR MYCKET!!
 
Men ibland orkar man helt enkelt inte hålla upp fasaden,
hur man än försöker visa annat utåt.
 
Vilken tur att jag ska till kyrkan o städa i morron,
eller va hon nu har hittat på åt mig,
få nånting att göra,
komma hemifrån ett tag,
få annat att tänka på.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0