snart mitt i natta

Här sitter jag
 
 
Blond har blivit mörk.
som lyssnade på gamla låtar, finska, o mindes min älskade saknade broder,
med tårarna rinnandes nerför mina kortison tjocka kinder,
 
o just då får jag ett sms om att jag ska läsa de sista kapitlet av en kommande bok,
som ligger mig varmt om hjärtat, som jag ska ge min uppfattning om, recsen..... nånting (hittar inte ordet i min hjärna just nu)
o va händer???
Jo, tårarna flödar än mer, fullkomligt forsar ner för min tjocka kinder o snoret rinner medans jag läser!
Så himla bra skrivet!!! Jag säger bara det!
Om inte denna kommande bok blir en "Best" säljare då vet jag inte vad!!!
 
Vilken kväll!
 
Den började med att jag o min yngsta dotter har skrattat så fick fick både magknip o fel på tårkanalerna långt innan,
för hennes alla konstiga ljud i bakgrunden som man alltid hör när man pratar med henne.
Allt från oink oink o ptroo ptroo o till ja gu vet vad. hihi... 
 
o efter ett samtal med en väninna som lärde mig you tube o dela på fb så fastnade jag där o på den vägen blev de o en hög med låtar. haha... så nu tror väl alla att denna tanta e fuller men de är hon inte, inte mer än av kärlek.
Nostalgi tripp med min saknade broder i himlen med både skratt o tårar, med så mycket kärlek i hjärtat mitt, de va vad denna kvällen blev o de känns så himla bra inom mig.
 
Jag mår bra!!!!
Känner mig älskad av så många, o jag älskar dom alla!
 
Natti natt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0