Sjukt roligt!

Ja, sjukt roligt har jag haft i timme nu. 
Hahaha
 
Jo, gick med i en dating sajt, gratis sådan, o fy för fan så kul jag har haft!
Skrattat så tårarna sprutar!!
 
Helt sjukt ju!!!
 
Hålla!!
 
Jag bara undrar undrar va de är för fel på dagens karlar ska jag inte skriva,
för vet ni, HALLÅ!!! Jag är chockad!!! På helt riktigt! CHOCKAD!!!
 
Jag la inte ut nå bild, beskrev mig inte med guld o gröna skogar, 
o absolut inte i vilken landsände jag bor i,
bara min ålder, nämnde hur många barn jag har, utflugna o vuxna.
 
O här ska ni få höra! hahahaaaaa
 
Dom flesta som svara, håll i hatten! på knappa timmen 147 svar!!!!
Va yngre än min egna söner!
 
HYI!!!!!!!!!!!!
 
Hallå!!! ???????????
 
Va är de för fel på detta samhälle???
 
Ändå skrev jag åldern på "MÄNNEN" jag eventuellt kanske kunde bli intresserad av mellan 50-60!
 
men, hahahhaaaa, jösses vilka mail jag fått! o bilder!!! iiiiik!
 
ESC knappen har gått varm tills jag beslutade mig för att avsluta denna sida direkt!
 
Ja ja ja, fick ju mig flera goa o härliga skratt i alla fall.
 
Men kan inte sluta fundera på VAD som gått snett i dessa små pojkars liv som verkar så desperata över att få dejta en tant som likväl kunde vara deras mor eller mormor/farmor???
 
SJUKT!!!
 
Så med facit i handen,
No more Dajting sajt för mig!
 
HAHAHAHA
 
O nu blir de "fångarna på fortet" o soffan o gosa med "Helge" o "Sotis"
(mina katter, ni som inte vet)
 
Tjingelling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0