Härliga tider!

Jag känner mig så glad o lyckllig!
Medicinen tycks verka bra på mig, visserligen får man äta illamående tabletter men va gör väl det när man mår bra!
 
Hösten är på språng marsch, de märks framför allt på morgonen o på kvällarna, för de börjar bli lite kylslaget att sitta ute på altan o inta sitt morgon kaffe o röka.
Ja ja, hösten har sin charm med alla de fina färger, bara vi slipper allt för mycket regn o rusk.
 
På måndag hämtar jag ut min bil från verkstan, hua, lite dyrt lär de bli men en bil är en bil o ger mig en enorm frihetskänsla, så de är värt vart enda öre! o så får dom som vill gnälla o klaga på mig HUR o VART jag prioriterar mina pengar, DE SKITER JAG I!!!!
 
Bilen ger mig trots allt en frihet o ta mig iväg nånstans, om jag känner för det, speciellt nu i höst så kommer jag att kunna åka ut i skogen o plocka svamp! Älskar ju skogen o promenaderna där, helt ensam. Finns inge bättre! Man blir så lugn i själen, laddar batterierna där.
 
Sen har jag 2 Hemliga projekt som jag inte tänker tala om än, efter helgen kanske, vi får se, men kan ju bara säga att jag spritter av förväntan! hihi...
 
Haha, nu fick nåt att tänka på va? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0