Fångad!

Känner mig som fånge i mitt egna hem!!!
Varför skulle just JAG drabbas av dessa skit sjukdomar???
Hatar verkligen det här!!!
Att inte kunna gå ut när de är så fint väder!!!
Jo om jag klär mig i burka!!!
Hel täckt från topp till tå!!!
Eller hur man gör!!
I denna värme!!!
Jag som älskar sol o sommar har blivit förpassad att hålla mig inomhus dagtid!!!
Jag bara HATAR detta!!!
 
Fast idag är jag lite glad.
Inatt kommer min son från Finland o hälsar på i 1,5 dag.
Då får man lite sällskap, avbrott i denna förbannade ensamheten i mitt hem som har förvandlats till ett fängelse för mig!
Ska bli så kul, härligt o få se o prata med nån.
Inte bara via mobilen, men tack gode gud att den finns, mobilen, för annars hade jag varit helt isolerad.
Isolerad som en livstidsdömd fånge i isoleringscell!
 
Förstår ni HUR mycket jag HATAR dessa sjukdomar??!!
 
Detta ÄR inget liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0