Down...

Idag är ingen bra dag för mig.
Känner mig nere, ful, misslyckad o fet!
 
Usch säger jag bara!!!
 
Vilken tur att jag snart ska iväg o fira min son som fyller 25 år idag!
 
En stunds trevlig samvaro med släkt o vänner, få gosa med det yngsta barnbarnet.
Det ser jag framemot.
 
Livet känns så förbaskat tufft mellan varven!
Ibland vill jag bara ge upp!
Skita i allt, skuldsaneringen, ja allt, men de ska jag inte, inte nu när de äntligen ska hoppa igång nån av dom närmsta månaderna, hoppas jag.
Men de är jävligt tufft ska ni veta!
Som nu, 91 öre på kontot!!! o de ska man klara sig på EN hel månad eller ja till den 19 september!
Så nu efter detta sista paket cigaretter blir de till att sluta, är ju så illa tvingad, för de finns inga pengar till nya.
 
Mat har jag, katterna med o räkningarna betalda, så nog FAN ska jag klara mig men de känns så ruttet att inga pengar ha, men men, nu är de bara så här o de får jag lära mig att leva med, för de lär ju inte bli ett dugg lättare när skuldsaneringen väl hoppar igång på riktigt.
 
Nähepp, göra sig i ordning o gå över till sonen sen o fira han.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0