Suck

Hur ska man fixa allt??
Ibland som just nu kryper oron inom en.
Så trött på att vara fattig!
Inte veta hur klara mig från den ena dan till den andra!
Ibland som nu så vill jag bara skita i skuldsaneringen, vänta på att den ska starta!
Orken tryter helt enkelt!
Speciellt när man har ont än här som där o man känner sig som ett försökskanin för alla läkemedel, som ändå inte tycks funka på mig!
Så urbota less på det här nu!
Fast nånstans inom mig finns den där "finska sisu" som vägrar ge upp, vägrar låta mig slås ner av samhället eller alla dessa "olyckskorpor" som kraxar o bara hoppas på att jag ska misslyckas!
No fucking way!
Alltid hittar jag väl nån smula i skåpen att göra mat av.
Katterna har mat så dom klarar sig o själv klarar man sig alltid på nåt vis, fast de är otroligt tufft just nu!
Just idag ser allt svart ut, hela 1,5 vecka kvar till pension o man äger 6kr!!!
 
Nä, nu klär jag på mig o tar en promenix o skingrar tankarna, om de går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0