Sol!

Äntligen lite sol o ljus, så efterlängtat!
De har väl hänt en del sen sist, både positiva som negativa saker vilka jag inte tänker gå in på.
De är gammalt o passerat redan.
Nu ser vi bara framåt! 
 
Varit förkyld o febrig dom senaste dagarna men idag känns de bra, härligt.
 
De händer väl inte värst mycket i mitt liv just nu men jag klagar inte, det är lugnt o tyst i alla fall, skönt!
 
Längtar till att få göra i ordning altanen, plantera lite blommor, tomater osv...
o i sommar kan jag t.o.m sitta på min altan, har fått en markis! Nice!
 
Nu ska jag passa på o njuta av de fina vädret o ta en lång promenad, smeta in mig med solskyddsfaktor 50 först så man slipper "päppler"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0