Snart ett fetto!

 Jag lär ju bli fet som bara den snart!
Visst, skit bra o sluta röka men istället för att lägga ner pengar på cigg så lär ju matkontot skjuta upp i höjderna!!
Fniss, menar när man väl HAR pengar, hahaha..
Nä men allvarligt, jag är konstant sugen på nånting, tur att man inte har nå sötsaker hemma i allafall, så de har blivit knäckebröd, tomat eller gurka o kaffe i massor.
 
Undrat hela dan över Varför jag känt mig så hängig tills jag kom på nyss att de va ju "sprut"-dagen idag. Skönt o få slippa dessa sprutor snart. Dom ska ju byta all medicin för, så snart får man känna sig en försökskanin igen o hoppas på att man tål dom o slipper få allergichock eller nåt liknande.
 
Nähepp, har inge mer o skriva om så jag säger
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0