Röksugen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är så röksugen nu så jag vet inte vad jag gör snart!!!!!!!!!!
Har två ynka snus"prillor"-"tepåsar" kvar!!!
Suck säger jag bara!
De enda som tycks existera just nu i min hjärna är CIGARETTER!!!!!!!!!!!
 
Suck! De här va svårare än jag anade!
Men har jag nu klarat av EN hel vecka (frånsett ett o annat enstaka bloss, inte ens 2 hela cigaretter på hela veckan) så vore de FAN oxå om jag inte ska klara av det här!!!!!!!!!!
JAG BARA SKA DET!
 
Suget kommer när man inget har att göra, speciellt så här på kvällarna! men jag kan väl för fasen inte köra igång o städa eller möblera om nu heller. Gjort de redan idag. O varit o "lånat Anias vovvar o gått med dom små stackarna så dom lär ju gömma sig i fortsättningen fort dom ser mig "Shit, göm dig! Nu kommer hon maraton prommisen" typ. Ania skrattade o berättade att vovvarna e så trötta om kvällarna så dom knappt orkar hoppa upp o lägga sig bredvid henne om kvällarna. Hon har två små Yourkis eller va dom nu heter, terrier nånting. Jätte söta. Gammel tanten Pepplan, hon lunkar fram lite försynt o ska lukta på allt o suckar högljutt när lilla Lalla-palla "DAMP" ska vara överallt o ingenstans o göra sig hörd! "pip"-skäll menar jag, tuffing som hon är så ska hon ju "skälla"-"pipa" på allt o alla som är större än hon. (o de e ju precis ALLA! Både djur som människor!) fniss...
 
 
Så där ja, nu har suget släppt, tack vare mina underbara döttrar, syster Anne o Eva, stackarna dom som får lyssna på mitt "svammel" om allt o ingenting för att skingra MINA tankarna, (utan att dom får en syl i världen) fniss...
Jaja så e de... Eller? ;)
 
Nähepp, nu skriker min lilla "kåt-slyna"-Sotis igen, o vill ut men jag ska va elak o INTE släppa ut henne nå mer ikväll, för då blir de som igår, hon kommer inte hem förrän i morron bitti som idag.
Vad då???
Va??!! Tror ni jag e svartsjuk på min lilla katt Sotis???
 
tihiii.. ja ni får väl rätt, kanske... men va fan! Varför ska HON ha kul o Inte jag?? Tihiii..
 
Nä men jag vill inte ha nå kattungar. Vet ju inte hur hjälpa henne(sotis) eller göra i så fall. 
Ja, de lär ju bli att min son son, Thomas o hans fästmö, My, får ta över. O de vill dom ju! jo de gör dom, jag VET! tihii... Eller hur... ;)
 
O nu, natti natt
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0