Lite funderingar...

Dagen har varit helt okey idag, faktiskt, ringt några viktiga samtal, tagit en prommis med syrran, bjöd henne på middag, hjälpt Dennon med läxorna, fikat med Uffe E som kom förbi med fönsterputs grejorna, så i morron eventuellt ska jag putsa fönster här hemma.
Rök fri i hela 6 dagar nu!!!
Så otroligt stolt över mig själv!
 
O nu damp de lite funderingar som sagt i hjärnan min, startskottet va nog när en av sönerna ringde far sin nu när han va här. Löjlig man är men visst svider de lite när grabbarna håller så dålig kontakt med mor sin, enligt mig alltså, men så känns de. I ärlighetens namn är jag lite lessen i ögat över att ingen av dom har tittat förbi på ett tag nu, ändå bor dom inte så långt ifrån mig. Visst har dom sina egna liv o fullt upp men ett ynka samtal ibland då o då skulle inte skada. Äsch, jag är väl ego eller nåt men men...
Man saknar ju de sina. Synd att man inte har en bil så man kunde åka hälsa på dom själv, ja den ena bor ju bara en knappa 5 min ifrån men dom jobbar/pluggar ju bägge två så man vill ju inte tränga sig på i tid o otid.
 
Jag har nog för mycket "fritid" helt enkelt, sysslolös. Får nog hitta på nåt att göra så hinner man inte fundera,
som hela förra veckan o hela helgen när jag hjälpte Ania med flytten.
All annan fritidssysselsättning kostar ju pengar, pengar man inte har o promenera kors o tvärs runt hela Kalmar, de orkar man inte o Så kul är de inte faktiskt!
 
Fast nu kan man ta kväller så
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0