Down down down.....

Usch o fy för denna dag o den har knappt ens börjat!!!
Kanske lika bra o krypa ner i sängen o dra täcket över huvudet!
I ärlighetens namn så vet jag inte orsaken till denna känsla, jo lite faktiskt, de är nog nikotin begäret i mig som spökar!
Fan, om man ändå hade pengar till snus!!!!!!!!! men icke sa nicke!
Vet faktiskt inte om jag VILL sluta röka??!!
Vill jag det???
 
Fick lite besked igår, kanske kanske får jag hem mina resterande saker innan oktober är slut. Vore helt underbart, men jag vet inget säkert ännu. Måste ringa på måndag, försökte igår men de va ju fredag o alla hade tagit "helg" redan när jag ringde på eftermiddan så fort jag fick veta om det. Kändes lite tröstlöst men men, nya tag på måndag.
 
O nu bäddar jag ner mig i soffan resten av dan, hela helgen faktiskt känns de som.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0