Så lycklig

Jag är faktiskt riktigt lycklig idag!
Känner mig så lugn o harmonisk, lätt till skratt o bara vill famna hela världen just nu.
 
Hämtade paketet från Lina, (från FB-sida) Är ju med i en grupp där, där man hjälper andra o får hjälp av andra.
Hon skickade en jätte fin tjock-varm vinterjacka o ett par as snygga, fodrade vinter stövlar till mig
 
Är de snyggt så säg! Jag är jätte nöjd o lycklig över att de finns så underbara människor.
 
Räkningarna är betalda för denna månad o jag fick mer pengar över än va jag fått på många många månader, så nu känner jag "rik" nästan, o jag har handlat hem mat o allt som behövs för en månad framåt.
Känns så fruktansvärt skönt, slippa oroa sig HUR klara sig EN HEL månad.
Visst, inte är de många hundra lappar jag pratar om men de räcker för mig o katterna.
Speciellt nu när jag snart (onsdag) har varit rökfri i 1,5 mån (eller nåt sånt), bara den utgiften är skön o slippa.
Visst snusar jag men de räcker med typ 3 dosor i månaden. E-ciggen har jag inte använt sen när, minns inte ens.
Så visst är jag stolt över mig själv.
 
Ja just ja, Jag har köpt tåg biljett till E-tuna i december, ska ju fira jul hos Kia med familj,
De ska bli SÅ underbart härligt, bara längtar dit nu.
 
Nähepp, nu får de bli soffan, slö titta på tv en stund o sen nanna kudden.
 
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0