Rusk väder....

Grått, disigt o riktigt rusk väder idag, men de gör inget, jag är glad ändå.
Livet börjar ordna upp sig, ekonomiskt o de känns för jäkla bra!
O det tack vare trav vinsten i lördags!
Fick alla rätt på V75!
Utdelningen gav ju inte så mycket, men för mig var det mycket!!!
Gjorde så jag kom på fötter o ikapp med precis alla räkningar o t.o.m har pengar kvar!
De ni, de har jag inte haft på hela detta året! Efter räkningarna varje månad,
så jag är mer än lycklig!
 
På fredag ska Helge kastreras, ringde o bokade tid idag, men vilka prisskillnader det är mellan veterinärer!
Hittade de billigaste i alla fall, 490kr o då blir han öronmärkt med.Den dyraste skulle ha över 1000kr! 
 
Bytte gardiner i vardagsrummet idag, så nöjd med resultatet, blev betydligt ljusare.
o nu ska jag gosa ner mig i soffan o bara vara
 
Tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0