Räknar ner dagar

På lördag kommer Ramona, Yade o Joline! Jippii..! o Dennon ska givetvis va här med då.
Sen kommer Thomas o My, Uffe E o Dolly.
Lovat o ha maten klar, enkelt men gott hoppas vi de blir köttfärssås o spaghetti med sallad.
 
Jag längtar som attan till o få ha mina nära o kära här hos mig. Finns inget bättre.
 
Tänkte planera in nå kul liten överrasknings moment till söndagsmiddan, ska höra mig för om alla är med på det, hoppas, kan ju bli kul, ett middagstema typ. Om inte annat så vore de säkert jätte kul för barnen.
 
Nu blir de soff läge o sen nanna kudden efter "Hollywood fruarna", om jag nu orkar hålla mig vaken så länge.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0