Ljuset...

Jag kan se ljuset i tunneln nu!
Idag har jag verkligen kommit underfund med, märkt i mig själv att jag KAN SE en ljusning i tunneln, långt där borta. O den känslan går inte o beskriva mer än att den känns helt enormt bra!
Tyvärr kan jag inte öppenhjärtligt berätta om allt detta än, men de kommer, jag lover.
Vill bara tacka mina underbara döttrar o min syster, utan dom vore jag inte här idag, o mådde inte så bra som jag gör idag/ikväll/inatt.
Jag är faktiskt så lycklig o glad i mig själv så jag känner mig överpigg.
Egentligen borde jag ligga o nanna kudden för länge sen, men jag är klar vaken ;)
Idag va en bra dag!
Jag sålde bilen, STORT TACK, U.E (vet ju inte om jag får skriva ut hans namn här, men han är mina barns far o den bästaste av alla karlar/pappor/) Utan honom hade jag inte fått den såld. TACK!
Dom "futtiga" pengarna för en del som pengar har i överflöd kan inte förstå HUR mycket de hjälpte mig i min ekonomiska situation idag.
Jag ÄR flyter ovanpå ytan nu!!!!!!
O de ni!
De va inte igår precis!
Jag är bara SÅ lycklig! TACK  TACK TACK säger jag bara!
Hela dan har varit bara så bra.
De första jag gjorde, betala tel.räkningen, sen åkte jag till Bauhaus(hur de nu stavas) o köpte katt-pellets (förlåt jag väckte dig *L* ;)
Sen åkte jag o Ania till "Giraffen" med bussen (lärde henne buss-rutten) handlade på olika affärer som slutade med att hon ocå fick köpa sig en "tant-baggis", hihi för vi fick inte plats me allt i min.
 
 
Väl hemma så gjorde jag i ordning en liten ostbricka för mig själv. 
Supergott!
Men de bästa va när Ramona, min älskade dotter ringde när ikväll, när hon va på väg hem o jag berättade om ostbrickan UTAN vin, sa till mig (ordagrant kommer jag inte ihåg men innebörden betyder allt!)
 
"Mamma, o ett eller 2 glas vin VEM fan bryr sig?! BARA DU mår bra, o de gör du! De hörs.) 
Ja nåt sånt. (Jag e inte bara dyslektriker jag är glömsk oxå, hihi)
 
Nä men, helt underbar dag har jag haft, o de är mig väl unt, tycker jag med nu efter o pratat 3 timmar med min syster-yster o dotter.
Varför skulle jag skämmas för jag tar mig vin o kanske är (ÄR) lite lullig en torsdag kväll?
JAG ÄR JU PENSIONÄR!
Precis som min dotter sa!
Vuxen, Gammal o utan minderåriga barn hemma!
 
o hon har ju rätt!
Varför skäms då för?
(Som jag gör nu)
Sjukt, men men, så är de o nu säger "GOD NATT"
JAG ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!
(i morron är en annan dag)
 
Tack alla mina älskade barn o syster o lilla underbara Jonna.
Natt natt suss gott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0