Tisdagssyndromet borta!!!

Glad i hågen o nöjd med tillvaron. Så lite de behövs för att man ska må bra i själen.
Först kom Ania o straxt efter Dennon.
Dagen räddad!
Va o tog sprutan, tog en fika hos syrran på väg till VC.
När jag kom ut från VC så hade himlens portar öppnat sig!!
Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem o då har jag typ 5min till VC!!!
Dennon o jag gick bort till affären, handla lite jäst o frukost gott till i morron bitti, han ville sova över. Härligt!
Tråkigt att äta frukost ensam så de ska bli så mysigt o gott i morron bitti. Älskade unge.
Ska bli kul o se HUR länge till han vill sova över hos mormor, han e 12 år nu, men jag hoppas länge o många år till.
Väl hemma så fixavi lite mat, Dennon fick bestämma, så de blev skruvmakaroner med köttfärsröra med paprika/ chili-creme fraiche, efter det blev de bullbaknig.
Nu ska de bli saft o bullar o sen bara slappa framför tv:n
Min dag blev helt underbar i allafall så släng dig i väggen "tisdagssyndrom"!!!!
Tjingelling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0