Tisdagssyndrom???

Känns som om denna dag tycks bli en tisdagssyndrom! Suck :(
Så tyst o ensamt.
Inget att göra!
Gjort allt redan, plockat undan, diskat osv. Blääh!
Sinnet känns tungt, varför vet jag inte.
Jag vill ha liv o rörelse runt omkring mig.
Undrar om man ska åka till stan?
Eller? Men hur kul är det att gå runt där själv? Ensam?
Ringde till syrran men hon orkade inte (gammel-tanten, fy så elak jag är)
Vilken tur att Ania kommer i eftermiddag. De ser jag framemot.
Undrar om jag ska ta o baka nåt? Ja de gör jag!
Kl 13 ska jag iväg o få min äckel-spruta igen! Bara hatar den! De gör ont att få o vilka fula märken de blir efter den!
Röda små pluttar o blåmärken! o så får man höra varje gång att "Du måste gå upp i vikt, Du har ju knappt nå underhudsfett" men hur lätt är det då? Är ju inte hungrig.
Nähepp, Bort med tråkhumöret o göra ett bakryck!
Fram med leendet o de goda humöret!
Ska spola ner tisdagssyndromet i toaletten nu!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0