Me Happy!

Vilken underbar dag det har varit, trots att tankarna far till J o F o deras stora outhärdliga förlust av lilla söta E.
Mitt hem börjar se ut som ett hem, visserligen saknar jag fortfarande över hälften av mina saker, men tids nog får jag hem hit dom.
Min underbara lilla dotter, K köpte en säng till mig igår o idag fick jag hem den, ren bäddad o fin, så lycklig för att slippa sova på soffan nå mer. Ska bli så underbart att få sträcka ut sig utan att fötterna hmnar utanför som Pippi Långstrump ;)   U o D o Di kom o hjälpte mig hämta hem den o sätta ihop den.
F o T va förbi idag med data från A o K o F installerade den så nu har man data igen. Jippii....!
T o M va förbi igår o hjälpte till att katten Sotis avmaskningstablett.
Jag är så lycklig just nu, mitt liv börjar äntligen ordna upp sig o framför allt så börjar jag må lite bättre med mina sjukdomar, även om de inte är riktigt bra än men på god väg, har ju knappt nå utslag mer o håret börjar så sakteligen växa ut igen.
Älskar mina underbara barn o barnbarn mer än nåt annat i livet, samt alla andra i min släkt o dom få men sanna vännerna man har.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark tjejen. Stå på dig!

2012-07-25 @ 23:06:20
Postat av: anonym

Du är stark tjejen. Stå på dig!

2012-07-25 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0