Härlig o minnesvärd helg

Vilken helt underbar helg!
Min syster kom i fredags o OJ va kul vi har haft, skrattat så mycket så jag har träningsvärk både i kinderna o magen.
Lugn o fin helg, mycket prat o skratt o go mat.
På lördag åkte vi bort till Kalmar Slott, gick runt på stan, handlade, grillade.
Tiden flög iväg, för fort :(  söndagen kom tok för fort.
Jessica (fd svärdotter) kom redan i torsdags kväll, hon va ute med sina vänner o sov här.
Lördags kväll följde jag o Anne med till stan, satte oss på uteserveringen 1 timme o såg på folkvimlet en stund o åkte hem vid 22.30, lyckliga o nöjda efter en underbar dag/kväll.
Härliga minnen o nu ska jag städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0