En helt UNDERBAR dag!

Dagen har varit helt underbar.
Lägger upp lite bilder som får tala för sig själv
i I Skälby med Thomas, My o Eimy, sen bar de iväg o handla lite snabbt, hem fixa lite mat o sen ner till badet tillsammans med Eimy, där jag tog årets första dopp o fick en kvinna att ta kort på oss tillsammans, vi hade det så mysigt, lite fika med oss som vi intog innan hemfärd som gick igenom lekparken där vi busade till det ett bra tag, en sväng förbi affären där vi inhandlade glassen vilket vi glömde tidigare på dan, väl hemma (vid 20.30! tiden går fort när man har kul) blev de duschen o sen glass med jordgubbar. Nu sover lill-skruttan, trött men lycklig, som jag.
Här kommer lite mer bilder
En helt underbar dag.
I morron blir en härlig dag det med, bara älskar mitt NYA härliga liv!
Borde ha gjort skillnad för länge sen, (flyttat) men bättre sent än aldrig.
Allt har sin mening i livet, alltid lär vi oss nåt, ingen mening att ångra nåt i sitt liv, bara se det positivt, typ, en erfarenhet rikare.
För som min mormor alltid, "Man ska aldrig ångra nåt tråkigt som hänt, bara det att man inte gjorde nånting åt det tidigare"
Så klok o go hon va. Saknar henne nå enormt, men hon finns här vid min sida,  o i mitt hjärta.
Nu säger jag Natti natt o kryper ner bredvid barnbarnet, lilla Eimy o sover.
Lite trött är men härligt trött.
Så lycklig o glad o nöjd, tillfredställd med mitt nya liv.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0