Tupplur

Dax o ta sig en liten tupplur så man orkar med morron dagen.
Ska ju åka med tåget kl 5 redan så de gäller o hålla sig vaken.
Har ställt mobilen på kl 3 ifall i fall man råkar somna precis innan så man hinner ta sig en kopp kaffe, betala räkningarna o fixa i ordning sig innan de e dax o bege sig till station, Thomas skulle skjutsa mig dit, så himla tacksam över det, för bussarna går inte så tidigt.
 
Allt är färdig packat o klart.
 
Ramona min älskade dotter ringde, hon e ju bara för go. Alltid (för de mesta iaf) så glad o hurtig. Vilket smittar av sig, o de e bra. Fast idag är jag på bra humör.
 
Stackars Kia o lill skruttan är magsjuka så jag har preparerat mig med peppar o ska ta med mig de upp oxå för jag vill inte bli sjuk!
 
Om ca 13 timmar får jag krama om o pussa på alla mina älskade barnbarn o Kia o Anders!
Jippi!! 
O få umgås med dom till den 2 januari! Helt underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0