Så börjas de igen!

Suck säger jag bara!
Hur orkar människan??
Ska idioten aldrig ge upp??
Tröttna???
Jag fattar det inte!!!
5 samtal på 5 minuter!!!!
Så jag har stängt av hemluren för idag.
Finns inget annat att göra om man ska få lugn o ro!
Än så länge har mobilen varit tyst ifrån idioten men de börjar väl de med snart.
Hur länge ska idioten hålla på???
Alla säger åt mig att byta telefon nummerena,
men NEJ!
Varför skulle jag det??
Då har ju idioten besegrat mig, anser ju jag.
O vilket jobb för mig det skulle innebära att dela ut mina nya nummer till sjukhuset, alla olika läkare, myndigheter, släkt o vänner, så NEJ!!!
Nångång i framtiden slutar väl idioten, tröttnar eller nåt, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0