Packning...

Håller på o packar för fullt inför vistelsen hos Kia.
Stackarn har åkit på magskjuka o lilla skrutt med så nu har jag kurerat mig i förebyggande syfte med att svälja pepparkorn! För jag vill då definitivt inte bli magsjuk där uppe!
 
Ringt o kollat med SJ så tågen går som dom ska o de gör dom i morron. Bra!
 
Plockat fram alla räkningar som jag ska betala inatt så e de klart med.
 
Bara dessa timmar kunde gå fort fram till kl 5.00 i morron bitti. 
Inatt tänker inte jag sova för jag är livrädd för att försova mig o missa tåget!
Kanske tar mig en tupplur nu på dan istället, om de går.
Jag har resfeber o värsta längtan!
 
Igår kväll gjorde lilla Eimy, mitt underbara barnbarn mig jätte glad o lycklig med sitt samtal. Skrutt-unge.
Blev så överraskad men så lycklig över goa ord till mig. Kände mig älskad o saknad o de va en helt underbar känsla. 
 
Nu ska jag fortsätta o fixa i ordning hemmet så de är rent o fint när jag kommer hem sen i nästa år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0