Nedräkning...

Jag har redan börjat med nedräkningen till jag åker till Kia med familj för o fira jul hos dom.
13 hela dagar kvar, eller 12 egentligen för jag åker ju den 19:de.
Fy fan va skönt de ska bli, Slippa denna ensamheten! Tystheten!
Få lite liv o rörlse runt omkring sig, få gosa o busa med alla barnen.
Vad jag längtar!
 
Tog en lång prommis med syrran idag o skickade en tacksam tanke till Ramona för hon glömde sin goa, varma halsduk här när hon o barnen va här på höstlovet. Jag hade förfrusit annars!
De va 10 minus! Brrrr...
 
Kollade på tv4.play nyss, "bonde söker fru" o önskade att jag oxå kunde få va så där himla stormande kär igen.
men de kommer, nångång, hoppas jag. Fast just nu har jag varken ork eller lust till några karlar.
Ska få i ordning på mitt liv först, sjukdom o ekonomi o allt, sen får vi se.
 
Läkarn ringde förrgår, äntligen får jag prova på o trappa ner på kortisonet! Så kanske kanske man snart kan se "normal" ut, o inte som nu "VATTENMELON/FOTBOLL" i ansiktet.
Håll tummarna för mig. Fick börja med o höja dosen för den nya medicinen (samma som innan fast med med lägre dos) så nu håller jag verkligen tummarna o än så länge har jag inte kännt av nå biverkningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0